Ataman: "Maç ritmimiz yoktu ama..."
Karşıyaka'ya 74-67 yenilen Galatasaray Odeabank'ta başantrenör Ergin Ataman maçı değerlendirdi. Ataman, son çeyreği kötü oynadıklarını söyledi.
Spor Toto Basketbol Ligi play-off çeyrek final ilk maçında Pınar Karşıyaka'ya 74-67 yenilen Galatasaray Odeabank'ta başantrenör Ergin Ataman, müsabakanın son periyodunu kötü oynadıklarını söyledi.
Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Ataman, Pınar Karşıyaka'nın elde ettiği galibiyetle avantajlı duruma geçtiğini belirterek, "Maçın büyük bölümünde önde gitmemize rağmen son periyotta hem savunma hem de hücumda çok hata yaptık. Faulleri kaçırdık, boş dış atışları sayıya çeviremedik. ULEB Avrupa Kupası finalinden sonra hiç sert maç oynayamadık. Ritmimizin düştüğünü bugün gözlemledim." diye konuştu.
Ergin Ataman, play-off'a istemedikleri bir şekilde başladıklarını dile getirerek, "Maalesef play-off'a mağlubiyetle başlıyoruz. Ritim bulacağımızı düşünüyorum. Pınar Karşıyaka nasıl bizi kendi seyircimiz önünde yenme başarısını gösterdiyse, biz de aynı şekilde deplasmanda kazanmaya çalışacağız. Pınar Karşıyaka'yı kutluyorum, önemli bir başarı." ifadelerini kullandı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Nico Paz için açıklama: "Como onun için en iyi seçenek"

Franck Kessie: "Juventus için harika olurum"

Real Madrid'de transfer için Camavinga'ya veda!

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!


























