"Bakalım ne olacak?"
İlk yarı çok iyi oynadıklarını belirten Belçikalı teknik adam, ikinci yarı Bordeaux maçından dolayı yorgun olduklarını ve istediklerini sahaya koyamadıklarını belirtti.
Özellikle İnnamato'yu beğendiğini dile getiren Gerets, takım olarak oyundan memnun olduğunu söyledi.
Maç öncesinde yaptıkları toplantıda oyuncularının çok arzulu olduğunu gözlemlediğini ve maçtan galip geleceklerini tahmin ettiğini de sözlerine ekleyen Gerets, haftaya yapılacak olan derbi maçı hakkında, "Fenerbahçe formda bir ekip son maçlarnda da iyiydiler, bakalım ne olacak?" dedi.
Son olarak Hakan'ın bu maçta forma giyememesine değinen Gerets, Hakan'ın bir kaptan olarak her zaman takımın yanında olacağını belirtti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Jürgen Klopp'dan Liverpool açıklaması

Kempes, Madrid'den ayrılmak isteyen Alvarez'i destekledi

Manchester United'dan Manuel Ugarte açıklaması

Nico Paz için açıklama: "Como onun için en iyi seçenek"

Franck Kessie: "Juventus için harika olurum"

Real Madrid'de transfer için Camavinga'ya veda!

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı


























