Aziz Üstel: "Ciddiye almıyoruz"
Aziz Üstel, maçtan sonra yaşanan olaylara tüm Türkiye’nin tepki gösterdiğini dile getirirken, “Fenerbahçe ve Beşiktaşlı dostlarımızın böylesine bir durumda, Trabzonspor maçının ertelemesine karşı çıkmasını yadırgadım” dedi. Kendilerinin maç oynamaktan kaçınmadıklarını belirten Aziz Üstel, “Ancak aldığımız ağır psikolojik ve fiziksel darbeler nedeniyle karşılaşma ertelendi. Geçen sezon da biz çeyrek finale çıktık, ancak böyle bir erteleme talebinde bulunmamıştık. Türk diplomasisi dahi bize sahip çıkarken, rakiplerimizin destek vermemesini yadırgadım doğrusu” diye konuştu. Üstel, Fenerbahçe ve Beşiktaş’ın ileriki bir tarihte aynı durumda kalmaları durumunda kendilerinin bu kulüplere destek vereceklerini söyledi.
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım’ın, “Federasyon Başkanı Haluk Ulusoy Galatasaray formasını üzerinden çıkarsın” biçimindeki açıklamasının muhatabının kendileri olmadığını kaydeden Üstel, Yıldırım’ın, “Galatasaray-Roma maçında olaylar çıkmasaydı da Trabzonspor maçı ertelenecekti” sözüyle ilgili olarak da, “Başkan Yıldırım’a, Galatasaray’ın büyük bir takım olduğuna olan inancından dolayı teşekkür ederim. Kendisi Galatasaray’ın ne kadar büyük bir takım olduğunu biliyor” diye konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!






















