Aslan'da pankart tartışması
Ligde son iki haftaya girilirken Beşiktaş ile Galatasaray İnönü Stadı'nda önemli bir maça çıkacaklar. Lider F.Bahçe'yle aynı puana sahip Cim - Bom için mutlaka kazanılması gereken 90 dakika, Siyah - Beyazlılar için sadece `prestij' anlamını taşıyor. Fortis Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe'yi eleyen Beşiktaş'ı aynı kulübün resmi internet sitesinde `kutlayan' Sarı - Kırmızılıların, İnönü'de de `pankart kutlama' düşüncesinde oldukları ortaya çıktı. Bazı yöneticilerin `Beşiktaş'la zorlu bir maça çıkıyoruz. Rakibimizin hiçbir iddiası yok. Bir jest yapalım ve kupayı almalarından dolayı sahaya pankartla çıkılsın' şeklindeki isteği yönetim içinde tartışma yarattı. Beşiktaş'a karşı yapılacak bu jestle rakip takım taraftarının gönlünü almaya çalışan Sarı - Kırmızılılar'da pankartla çıkılıp çıkılmayacağı kararını Başkan Yardımcısı Adnan Polat belirleyecek. Ancak böyle bir hareket sonrasında F.Bahçe'nin tepki göstermesinden çekinen Polat'ın `Pankartla çıkarsak bize karşı bunu kullanırlar. Demirören'le bir yemek yedik nerelere çekildi' dediği de gelen haberler arasında.
Haber: Nevzat Dindar / Cumhuriyet
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!


























