"Arda'yı harcatmam"
Daha iyi olacağız
"Arda'yı harcatmam" diyerek, milli futbolcuyu koruması altına alan Polat, Hürriyet'e şunları söyledi:
"Arda hata yapmıştır, yapacaktır da. O genç bir futbolcu. Gece kulübüne gitmiş olabilir. Yine gider. Ortada bir sorun varsa bunu biz aile içinde çözeriz. Bazıları Arda'ya 'vur abalıya' sistemi uyguluyor.
Israrla onu eleştirip, üzerinden prim yapmaya çalışıyor. Bir kere Arda yanlış yapsa bunun cezasını biz keseriz. Kimse boşuna heveslenmesin, Arda'ya kimse dokunamaz. Onun G.Saray'a ve Türk futboluna katacağı çok şey var. Arda, bizim evladımız ve kardeşimizdir. Bu takımın da en önemli futbolcularından da biridir. Arda'yı kimsenin yıpratmasına vermem."
G.Saray'ın ilerleyen haftalarda çok iyi futbol oynayacağını belirten Adnan Polat, "Ligin başında galip gelmemiz önemli.Şu ana kadar bunu başardık. Takımın bir anda uyumu kolay değil. Yeni takımız. Ve ilerleyen haftalarda çok daha iyi bir G.Saray izleyeceğiz" diye konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

























