Ümit Karan müjdesi!
Ümit Karan'ın Bakırköy Acıbadedem Hastanesi'nde çekilen MR'ında yıldız futbolcunun ciddi bir sakatlığı olmadığı öğrenildi. Tedavinin ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Ümit Karan, 2-1 kazandıkları Trabzonspor maçını değermendirerek, "Erken yediğimiz golle takımımızda stres başladı. Stres yüzünden önemli fırsatları değerlendiremedik. Yine maçı kazanmasını bildik ve ne kadar büyük bir takım olduğumuzu dün yine gösterdik. Türkiye'de en iyi futbol oynayan takım olduğumuzu düşünüyorum. Böyle oynamaya devam ettikçe rakiplerimiz bizden korkmaya devam edecek" dedi. Şampiyon olmaları için kalan maçlarınının hepsini kazanmaları gerektiğini vurgulayan Karan, Galatasaray-Adanaspor maçında çıkan olaylar nedeniyle sarı-kırmızılı takımın sahasının kapatılması hakkında neler düşündüğü yönündeki bir soruya, "Bence o maçta ceza verilecek bir durum yok" diye cevap verdi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

























