Solak: "Zor günleri aşacağız"
Taraftarlarımız bizi yalnız bıraktıkları için üzüldük ama, onların arkamızda olduğunu biliyorduk. Çıkıp aslanlar gibi mücadele edip maçı kazandık" dedi. Hüseyin Demiral ise amaçlarının zaten Play-Off'lara kalmak olduğunu vurgularak, "Bugün taraftarımızın dışarı çıkarılması gerçekten çok üzücüydü. Bu galibiyeti onlara hediye ediyoruz. Play-Off'ta da desteklemeye devam ederlerse, başarılı olacağımıza inanıyorum" diye konuştu. Galatasaray Yöneticisi Fatih Gökşen, "Basketbolda pek sevinçli sonuçlar alamıyorduk. Ama her zaman bizim ezeli rakibimiz Fenerbahçe karşısında oynadığımız maçların tansiyonu yüksek oluyor. Bütün teknik heyet ve oyuncularımızı kutlayoruz" şeklinde konuştu.
Galatasaray Basketbol Antrenörü Halil Üner ise, Beşiktaş basketbol takımını Darüşşafaka'yı yendikleri için tebrik ettiğini ifade ederek, "Bizim için Play-Off'a kalabilmemiz, bugün Fenerbahçe'yi yenmekten geçiyordu. Oyunda seyirciler tarafından biraz taşkınlık oldu, ama biz antrenörlerin görevi oyunculara sahip olmak. Oyuncuların seyircileri tahrik etmesi değil. Daha önceden Aydın Abi diyordum, ama şimdi Aydın Bey diyorum. Aydın Bey'e geçen maçta da bir ayran geldi diye yine aynı senaryo yazıldı. Sahamızı boşalttılar ve mağlup olmuştuk. Bugün de aynı şeyi yaptılar. 3-4 tane oyuncuya sahip olamıyorsan orada antrenör diye oturmayacaksın. Bu kadar seyirciye günahtır. Bunlar hiç yakışmıyor. Şapkalarını alıp koysunlar, abilikten beyefendiliğe geçmek nasıl oluyormuş bir düşünsünler" diyerek sözlerini noktaladı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!






















