"Şampiyon olmalıyız"
‘Gurur mücadelesi’
Sasa şöyle devam etti: “Kendimi çok iyi hissediyorum. Partizan’da da önemli başarılar elde ettim, şampiyonluklar yaşadım. Ama kariyerim boyunca hiçbir şampiyonluğu bu kadar istemedim. Ne pahasına olursa olsun, bu sene mutlaka şampiyon olmalıyız. Sahadaki mücadelemizin yanısıra bir de gurur mücadelesi veriyoruz.” İliç, kendisini hırslandıran etkenleri de açıklayarak, “Çok fazla gazete, dergi okumuyorum ama zaman zaman kulüple ilgili aşağılayıcı yorumlar, parasal sıkıntılarla ilgili küçümseyici ifadeler duyuyorum. Bu durum beni daha da hırslandırıyor” dedi.
‘Kadıköy’de kazanırsak...’
Kulübün geçirdiği mali krizle ilgili yorumların futbol takımını yıpratmaya yönelik olarak kullanıldığını kaydeden İliç, “Gazetelerde ve televizyonlarda parasal krizle ilgili haberler görmekten sıkıldım. Bu durum bizi ilgilendirir. Yaşanan sorunlara rağmen biz hala şampiyonluğun en önemli adaylarından biriyiz. Fenerbahçe’yi Kadıköy’de yendiğimiz takdirde de şampiyon olacağız. Ama bazı insanlar başarımızı görmek istemiyor. İnsanları susturmak bizim elimizde. Eğer şampiyon olursak, kimse bir daha bize bu şekilde davranamaz” diyerek sözlerini noktaladı
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

























