Sakıp Özberk: "Lima iyi bir futbolcuydu"
Lima'nın futbolculuğunun fizik gücüne dayalı olduğunu kaydeden Özberk, ''Lima, çok güçlü, çok koşan, ancak teknik kapasitesi zayıf bir oyuncuydu. 1996-1997 sezonunda Gaziantepspor'u çalıştırdığım sırada kadroda olan Lima, saha içinde çok hızlı olduğu için kontrolünü çok iyi beceremez ve sahada geçilmesi zor bir oyuncuydu. Ama saha dışında tüm arkadaşları onu çok severdi. Dün akşam yapılan karşılaşmanın ardından yaşanan olayları yadırgadım. Gerçi, olayların nedenini de tambilmiyoruz. Karşılaşma içinde bizlerin de Lima ile diyaloğu iyi değildi. Ama iyi futbolcuydu ve herkes tarafından da sempatik bulunurdu.''
Gaziantepspor Kulübü Basın Sözcüsü Kamil Gereçci ise Lima'nın futbolculuğuna ve saha dışındaki davranışlarına hiç kimsenin söyleyeceği olumsuz bir söz olamayacağına dikkati çekti. ''Lima, burada kişiliğiyle de düzgün birisiydi'' diyen Gereçci, saha içinde agresif olan Lima'nın, Gaziantepspor için elinden gelen çabayı gösterdiğini kaydetti.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!






















