Polat sıkı çalışıyor
Türkiye gazetesinden Mustafa KARAGÖL'ün haberine göre;
Özhan Canaydın döneminin Mali ve Sportif İşlerden Sorumlu Başkan Yardımcı olan Polat, seçimlerden sonra büyük bir sıkıntının kendilerini beklediğini belirterek, “Mevcut yönetimde de mali işlerden sorumlu olduğum için sıkıntının ciddiyetini ve boyutunu biliyorum. Bankalardan mecbur kalmadıkça kredi çekmek istemiyoruz. Yönetime girecek arkadaşların az veya çok elini cebine atmasını istiyoruz” diye konuştu. Polat’ın, 10 milyon dolar vereceği öğrenildi.
G.Saray’a bugüne kadar birçok yöneticinin nakdi katkı yaptığını ancak hiçbir yöneticinin alacağının bulunmadığını belirten Adnan Polat, “Şu anda acilen ödememiz gereken 25 milyon dolara ihtiyacımız var. Yönetime alacağım arkadaşlarla görüşüyorum. Yönetime girmeyen arkadaşlardan da para alacağız. Bu borç G.Saray’ımızın borcudur” diye konuştu. Başkan seçildikten sonra, genel kurulun daha önce satışı dahil her türlü tasarruf için izin verdiği Riva arazisini de değerlendireceklerini belirten Polat, “Alacağımız paraları hibe olarak değil, borç olarak alıyoruz. Herkes ödediği miktarı geri alacak” teminatı verdi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis


























