"Luce'yi gönderdim diye pişman olmadım" Canaydın, Cim Bom'un dünya kulübü olacağını söyledi...
Başkan, "Lucescu’yu başarılı performansı nedeniyle tebrik ediyorum. Onu gönderdiğim için pişmanlık duymadım. Ben bütün camianın isteğini yerine getirdim. Transferdeki hatalarımız, her kulübün yaptığı hatalardır. Bir tek Felipe ile problem var. O da tahkimde, neticesini bekliyoruz. Beşiktaşlılar’ın şampiyonluk sevincini izlemedim ama bu onların hakkı. Bu bir yarış ama ikincisi var. O da Avrupa’da. Başarılı olacağımıza inanıyorum" diye konuştu.
Başkan Özhan Canaydın transfer için hiçbir kısıtlama yapmayacaklarını ve teknik direktör Fatih Terim'in listesindeki bütün oyuncuları almaya çalışacaklarını da ifade etti. Canaydın, sözleşmesi 31 Mayıs'ta sona erecek olan Hasan Şaş ile de sürekli görüştüğünü belirterek, "Son defasında ona 'Sözleşmen 31 Mayıs'ta bitiyor. Kafanı dinle, seni isteyen diğer takımlarla görüş. Ondan sonra 1 Haziran'da bonservisin elinde olarak gel karşıma otur. Sana ne verdilerse söyle, pazarlık yapalım' dedim. Ali Dürüst de zaten sürekli Hasan Şaş ile temas halinde" şeklinde konuştu.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!
























