İsyancılar özür diledi!
Açıklamada boykotlarının nedenlerini açıklayan İngiliz futbolcular, "Bizim düşüncemize göre, temsil ettiğimiz organizasyon sadece takım arkadaşımızı değil, tüm İngiltere kadrosunu ve menajerini hayal kırıklığına uğratmıştır. Bizi çok kötü bir şekilde kırdılar. Takım arkadaşlarımızdan biri, Rio Ferdinand, sahip olduğu haklar verilmeksizin cezalandırıldı. Tüm İngiltere oyuncuları, İngiltere formasını giymekten gurur duyuyor. İngiltere, menajerimiz Sven-Goran Eriksson ve muhteşem taraftarlarımızın üzülmesine izin vermeyiz" dediler.
Futbolcular açıklamalarını şöyle sürdürdüler: "Son bir kaç gündür endişe yarattığımız için menajerimizden, teknik kadromuzdan ve taraftarlarımızdan özür diliyoruz. Bu maçı oynayıp oynamamamız konusunda kafalarımızda hiç bir zaman bir şüphe olmadı. Cumartesi günkü maç için hazırlıklarımızı sürdüreceğiz. İstanbul'daki maça tam olarak odaklanacağız. Takımdaki tek düşünce, gelecek yaz yapılacak olan Avrupa Futbol Şampiyonası'na katılma hakkı elde etmek. Türkiye maçına kadar bu konuda başka hiç bir yorum yapılmayacaktır".
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Real Madrid'de Camavinga için karar: 60 milyon euro

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

























