Hagi geliyordu
Sarı-Kırmızılı ekip adına hayati önem taşıyan Şampiyonlar Ligi için önündeki tek engel, 3. ön elemedeki rakibi Steaua Bükreş’i geçmesiydi. Ancak ilk maçta Ali Sami Yen’de 2-2 berabere kalındı, deplasmanda ise 1-0 mağlup olundu. Yani Devler Ligi’nin prestiji ve 15 milyon Euro uçtu, gitti. Galatasaray Başkanı Adnan Polat, ilk maçta Ali Sami Yen Stadı’nda mücadeleyi Steaua’nun Başkanı Gigi Becali ile izlemişti. Adnan Polat, o an statta olan Gheorghe Hagi’yi takımın başına getirmek için maç içinde yanına çağırdı.
Anlayacağınız, Devler Ligi’nin faturası kesilmişti, Skibbe gönderilecekti. Çünkü mutlak kazanılması gereken maça Cim Bom, 4 stoperle çıkmıştı! Ama Hagi, Polat’ın yanına gitmedi. Nedeni de, yanında kavgalı olduğu Becali oturuyordu; yani en son çalıştırdığı takım olan ve görevine başladıktan 1 ay sonra sonra kendisine kapıyı gösteren Steaua’nun başkanı. Polat ikinci kez Rumen hocayı yanına çağırdı, ama Hagi yine gitmedi. Polat buna çok kızdı ve Skibbe ile ‘devam’ kararı aldı, son olarak da Kalli’yi teknik danışman yaptı.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi


























