"En iyi biz yönetiriz"
Sarı kırmızılı taraftarların en sevdiği isimlerden biri olan Abdurrahim Albayrak, Yiğit Şardan’ın başkan seçilmesi durumunda yeniden futbol şubesinin başına geçecek. Kongreye sayılı saatler kala duygularını Hürriyet’e anlatan Albayrak, çok heyecanlı olduğunu vurgulayarak şunları söyledi: "Sevgiyi Galatasaray’da buluyorum. Kulüpte görev yapmak bana inanılmaz haz veriyor, ömrümü uzatıyor. Ben ve arkadaşlarım kongre için çok umutluyuz. Dinamik bir ekibiz. Taşın altına elimizi değil, kellemizi koyduk. Galatasaray için en iyisini yapacağız. Parolamız sevgi, yenilenme ve değişim. Camiada birlik ve beraberliği sağlamak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Florya’nın kapılarını, ayırt etmeden bütün Galatasaraylılar’a açacağız.
Mehmet Cansun’un 8 aylık başkanlığı döneminde bu söylediklerimin çoğunu yaptık. Şimdi o yarım kalan işlerimizi tamamlamak istiyorum. Onun için bu işe talip oluyorum. Seçilirsek, futbol şubesinin başına ben geçeceğim. Şu an futbolcular ile yönetim arasında bir kopukluk olduğunu görüyorum. Futbolun başına geçme fırsatını bulursam, taraftarlarımız dertli ve düşünceli futbolcu göremeyecek. Bunun sözünü veriyorum."
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!





















