"Ben olsam Lincoln'ün...."
Eski başkanımız Alp Yalman, Lincoln için ağır konuştu!
Radyospor’da yayınlanan “Aydın Cingöz ile Haber Aktif” programına katılan Yalman, çok çarpıcı açıklamalar yaptı.
Galatasaray’da son dönemde yaşanan gelişmelere yönetimin hatası olarak bakılmaması gerektiğini söyleyen Yalman, “Galatasaray, son dönemde talihsiz olaylar yaşadı ve sonuçlar aldı. Bazı denemeler oldu ve başarıya ulaşmadı. Buna yönetimsel bir hata olarak bakmamak gerekiyor. Galatasaray hala şampiyonluğun en büyük adayı. Avrupa kupasından elenmesi tamamen talihsizlik. Hamburg’u Almanya’da yenmesi gerekiyordu ama olmadı, kısmet değilmiş” dedi.
Lincoln’ün sorumsuzca davrandığını ifade eden Yalman, Brezilyalı oyuncuyu sert dille eleştirdi. Yalman, “Yönetim, bu oyuncuyu Galatasaray’a oynasın diye getirdi. Onun işi çıkıp sahada en iyisi yapmak. Galatasaray’dan milyonlarca Euro para alıyor. Bunun hakkını vermesi gerekiyor. Galatasaray Yönetimi, Lincoln’e şu cezalı vermeli ya da böyle yapmalı demem doğru olmaz. İşlerine karışmak istemem ama eğer kulübün başında olsaydım Lincoln’ün poposuna tekmeyi atardım” dedi.
Radyospor.com
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Diğer Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!























