Ankaragücü: "Yeneceğiz"
Karakaya, Ankaragücü’nün de iyi bir ekip olduğunu ve yakaladığı çıkışını sürdürmek için sahaya çıkacağını vurgulayarak, “Kimse unutmasın ki Ankaragücü de güçlü bir takımdır. Lige çok iyi bir başlangıç yapmış, kısa bir aradan sonra yeniden çıkışa geçmiştir. İnanıyoruz ki bu maç unutulmaz güzellikteki maçlardan bir tanesi olacak ve seyredenler büyük zevk alacaklardır. Geçen yıl Ali Sami Yen Stadı’nda yendiğimiz rakibimizi Ankara’da da yeneceğimize inancımız tamdır” dedi.
Karakaya, futbolcuların maçın öneminin bilincinde olduklarını, güçlü rakiplerini yenmenin mutluluğunu taraftarlarıyla birlikte yaşamak için sahaya çıkacaklarını söyledi. Sonuçta pazar akşamı Türk futbolu adına herşeyin çok güzel olacağını ve her 2 takım taraftarından da bu güzelliğe gölge düşürmeden takımlarını desteklemelerini istediklerini ifade eden Karakaya, “Maçı izlemeye gelen her 2 takım taraftarından da istediğimiz tek şey, yalnızca takımlarını desteklemeleri ve küfürsüz iyi oynayanın alkışlanacağı bir maç izlemeleridir. Her 2 takım taraftarları da 90 dakikayı küfürsüz ve yalnızca takımlarına destek vererek bitirerek de bir ilke imza atacaklarına yürekten inanıyoruz” dedi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
























