Altaylı: "Keşke hakem gölge etmeseydi"
Hafta içinde Şampiyonlar Ligi’nde yapacakları FC Barcelona maçına da değinen Altaylı, “İspanyol ekibi yenilmeyecek bir takım değil” dedi. Kulüp ikinci başkanı Altaylı, FC Barcelona maçında “En az bir beraberlik” beklediklerini kaydederken, “Ama galibiyet de olabilir. Biz kazanmak için İspanya’ya gideceğiz. FC Barcelona, Athletic Bilbao’ya kendi sahasında 2-1 yenildi. Biz de yenebiliriz” şeklinde konuştu.
Takımın Ağustos ayından bu yana sürekli maç yaptığına değinen Fatih Altaylı, “Eylül ayından bu yana futbolcularımız haftada 1 gün izin yapabildi. Yüksek tempolu ve heyecanlı maçlar oyuncularımızı etkiliyor. Sonuçta hepsi henüz 30 yaşına gelmemiş, genç insanlar. Şampiyonlar Ligi maçları ve ligde en yakın rakibimiz 1 puan geriden takip etmesi oyuncularımızı gerginleştiriyor” diye konuştu. Fatih Altaylı, FC Barcelona maçının ardından oyuncuların üzerinde bulunan baskının ve gerginliğin sona ereceğini sözlerine ekledi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı























