Adnan Polat: "Daha iki hafta var"
Sarı -kırmızılı yöneticilerden Fatih Gökşen de, takımın oynadığı futboldan memmun olduklarını vurgularken, "Bugün söylenecek bişey yok. Futbolcularımız ellerinden geleni yaptılar. Farklı da galip geldik. Ancak, geçtiğimiz hafta Fenerbahçe karşısında sezonunun en kötü futbolunu oynadık. Bugün farklı kazanmamıza rağmen sevinemedik. Herşeye rağmen futbolcularımızın bütün zorluklar karşısında bu takımı bu noktaya getirdikleri için teşekkür ediyor. Kalan 2 haftada 6 puanı almamız şart oldu" şeklinde konuştu.
Ankaraspor Başkanı Hilmi Gökçınar ise golü erken yedikleri için oyundan koptuklarını belirterek, "Böylesine bir farkı beklemiyordum. Buraya puan almaya gelmiştik. Bizde pozisyonlar bulduk. Ancak, Galatasaray daha iyiydi ve maçı kazandı. Onları tebrik ediyorum. İkinci yarı daha iyi olmamıza rağmen, girdiğimiz pozisyonları değerlendiremedik. Biz alt sıralara bakıyorduk, Galatasaray'ın da kulağı Trabzondaydı. Fenerbahçe kazanmış. Bizim rakiplerimizden de Diyarbakırspor kaybetti. Sanırım Diyarbakırspor düştü diyebiliriz. Sahamızda Trabzonspor ve deplasmanda oynayacağımızı Erciyesspor maçlarıyla ligi bitireceğiz. Trabzonspor'u önümüzdeki hafta yenerek, işi son haftaya bırakmak istemiyoruz. Galatasaray'a şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum" dedi.
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Noa Lang için büyük belirsizlik!

Yan Diomande için 112 milyon euro!

Udinese'de Zaniolo krizi sürüyor!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

























