"1 puan kötü değil"
Devre arasına girerken gol yediklerini ifade eden Skibbe, ''İlk yarı 1-1 berabere bitti. İkinci yarıda istediğimiz gibi öne doğru çıkıp golü ararken oyuncu açısından alternatiflerimiz eksikti. Sonuç olarak berabere kalarak şansımızı iyi bir yerde tutuk. Sahamızda 2 maçımız daha var. Gruptan çıkmak için iyi bir pozisyondayız. O zamana kadar umarım sakat futbolcularımız iyileşir'' diye konuştu.
Bu maçta fazla forma şansı bulamayan oyuncularından memnun kaldığını, Ümit, Aykut, Mehmet Güven ve Murat'ın iyi bir futbol ortaya koyduklarını vurgulayan Skibbe, takımın yorgun olduğuyla ilgili bir soru üzerine, şöyle konuştu: ''Çok sakat oyuncumuz var. Bunlardan birkaçının en kısa zamanda takıma dönebileceğini umuyorum. Nonda ile Baros hafta sonundan itibaren umarım oynayacak duruma gelirler. Bunun dışında takıma bir tazelik kazandırmamız gerekiyor. Şu an için dar bir kadroya sahibiz.''
Webaslan mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!





















